sobota, 11 stycznia 2014

Opis... :)

Hejka :)
Dzisiaj coś nowego opowiem wam o mnie :)
Jestem nawet wysoką blondynką. Mam brązowe oczy którymi uwielbiam puszczać oczka xd :) Chodzę zawsze uśmiechnięta :) Mój ulubiony kolor to niebieski. A przedmioty w-f i historia. Na przerwach siedzę z przyjaciółkami przy grzejniku (to nasza miejscówka). Uwielbiam serial VIOLETTA ♥ Ale najbardziej Jorge Blanco (Leona z tego serialu). Właśnie chodzę do klasy  6 :) Uwielbiam śpiewać i chyba nawet mi to wychodzi. Chodzimy do szkoły by... coś w życiu osiągnąć ja dążę do jednego celu chcę zostać aktorko. To moje marzenie prawie od dziecka ♥ Hmm co tu wam jeszcze o mnie powiedzieć o miałam chłopaka.... miałam. Mam 7 wspaniałych przyjaciółek spotykamy się co tydzień w piątek ♥ \
Dobra to już wszystko na dzisiaj Pa ♥
PS: Sorki że bez zdjęcia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz