poniedziałek, 2 grudnia 2013

Miłość ♥

Hejka!!
Dzisiaj post będzie o.... miłości ♥
Miłość to coś niesamowitego. Nie taka  dla beki albo tylko na 3 dni. Tylko taka prawdziwa wyjątkowa. Czujesz wtedy motyle w brzuchu :) Nie możesz jeść, pić i spać. Myślisz cały czas o tej osobie. Nawet gdy jest blisko lub daleko :) Niestety ja takiego uczucia teraz nie czuje :( Kiedyś czułam ale już przestałam. Choć było bardzo trudno bo o miłości nie można zapomnieć od tak. Dorośli mówią że w naszym wielu nie można się zakochać ale to nie prawda. Zakochać się jest bardzo prosto ale gorzej już zapomnieć o tej osobie ♥ Czasem uważam żeby po prostu zostać przyjaciółmi żeby tej relacji nie zepsuć ale jak to się mówi serce nie sługa :) Mam nadzieję że wy wszyscy znajdziecie swoją drugą połówkę. Życzę wam tego z całego serca :)

Ps: chciałabym zaprosić was na bloga moich przyjaciółek :) Ja dopiero zaczynam lecz one mają go od paru miesięcy więc dużo ciekawych rzeczy tam znajdziecie. Proszę i zapraszam http://mary-alex-art.blogspot.com/  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz