niedziela, 1 grudnia 2013

Filmy i seriale

Siemanko ♥
Dzisiaj coś nowego :) Napisze wam o filmach i serialach które oglądałam.
Na początku może jakiś horror :)
To film zakonnica :) Oglądałam z przyjaciółkami. Nie był aż tak straszny ale nie dla wszystkich bo moje przyjaciółki piszczały strasznie :) Film fajny polecam. 
Teraz może coś romantycznego ♥
Titanic film który na pewno wszyscy znacie. Film romantyczny, piękny o prawdziwej miłości.
Dobra teraz serial :)
Violetta :) Serial nie lubiany przez wszystkich ale ja go lubię. Jakbyście nie wiedzieli to jest on o 16-letniej dziewczynie której marzeniem jest śpiewać. Lecz na jej drodze staje wiele przeszkód do tego marzenia. Ja proponuję ten serial :)
Dobra to już wszystko na dziś. Mam nadzieję że się podobało ♥




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz