wtorek, 7 stycznia 2014

Aktorstwo

Hejka! :)
Jak tam minęły wam święta i sylwester? Bo ja cieszę się bardzo tylko mogło być więcej wolnego no ale trudno.
Dzisiaj coś nowego... Nie wiem czy wiecie ale od dzieciństwa chciałabym zostać aktorką. Wim że może mi się to nie udać ale marzyć nikt mi nie zabroni. Tak jak wam spełniajcie swoje marzenia. Jeżeli ktoś ma takie same marzenie jak ja (by zostać aktorką) mam dla was parę rad. Może nie jestem aktorką ale występowałam parę razy na scenie i trochę się orientuję.
1. Nigdy się nie wstydźcie. Wiem że to trudno bo stres jest czasem silniejszy od nas  ale znam też parę ćwiczeń na stres na przykład: policzyć w myślach do dziesięciu wziąć głęboki oddech i iść na scenę, powiedzieć sobie trawka jest zielona, słońce świeci i tak parę razy. Bo trzeba przegonić  stres precz. Nie dać mu wygrać.
2. Być w odpowiednim dniu o odpowiednim czasie w odpowiednim miejscu. Czyli po prostu mieć szczęście. Nic dodać nic ująć :)
3. Nie wiem czy to takie ważne ale STYL. Taka już aktorka musi się dobrze ubierać. Żeby nie obgadywano jej za plecami (np. ale się źle ubrała czy te buty nie pasują do tej sukienki) albo nie pisano n jej temat źle w gazetach.
4.Być miłym. Bo jak ty będziesz miła dla kogoś, ktoś będzie miły dla ciebie. Ale po co to aktorce? Pewnie zauważyliście jak to piszą w gazetach na przykład ......... jest zła dla swojego chłopaka i tym podobne a ludzie sobie myślą o nie jak ona jest zła wtedy traci reputację i wtedy nie przechodzi na  kastingach....

No nie wiem jakie rady wam podpowiedzieć. Ale mam nadzieję że pomogłam. I pamiętajcie nawet nastolatek może zostać aktorem lub aktorką na przykład jak pewnie wam znani z rodzinki pl.:
Michał Musiał (Tomek w filmie)
Adam Zdrójkowski ( Kuba w filmie)
( z pozdrowieniami dla Kodzi) 
Mateusz Pawłowski (Kacperek w filmie)
I może jakaś dziewczyna: 
Emilia Dankwa ( Zosia w filmie)
To już wszystko na dzisiaj Pa ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz