czwartek, 19 grudnia 2013

Urodziny ♥

Witajcie Kochani !!
Dzisiejszy dzień uważam za udany. Jeśli zastanawiacie się dlaczego to zaraz wam opowiem!!
Jednym z powodów jest to że nasza klasa wygrała THE BRITISH DAY ten konkurs o którym wam opowiadałam, bardzo się z tego cieszę :) A drugim najważniejszym powodem jest to że mam dziś urodziny :) Taka ciekawostka: urodziny dziś ma też Jorge Blanco (Leon z Violetty). Ten dzień zaczął się cudownie od śniadania urodzinowego do łóżka, potem prezenty ale w szkole ciągle niespodzianki moje ukochane przyjaciółki też kupiły mi prezent a jaki cudowny... pamiętnik z Violetty ♥ Są takie kochane a jutro zapraszam je na pizze. Mam  nadzieję że będzie super. Ale jutro ostatni dzień szkoły i... ŚWIĘTA :) Dobrze to już wszystko na dziś do zobaczenia niedługo ;)
Taki tam tort ♥ 
Pa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz