sobota, 21 grudnia 2013

Strojenie

Witajcie Kochani :)
Nareszcie wolne od szkoły!! Cieszycie się bo ja tak :) Co tu wam opowiadać..? A na pizzy z dziewczynami było super :) Pod koniec dostały porządnej głupawki ale nic nowego. Siedziałyśmy w pizzerii około 3 godzin :) A gdy wróciłam do domu było tylko lepiej. Przyszedł mój spóźniony prezent urodzinowy telefon. Strasznie się ucieszyłam :) Jutro wyprawiam urodziny dla rodziny ciekawe co dostane w poniedziałek albo jak zdążę to w niedziele wam opowiem :)  Dziś stroiłam sobie pokój choinkę ubrałam nie dawno ale czegoś mi brakowało.. Na ścianie zawiesiłam piękne zielone światełka mówię wam że wygląda cudownie :) Jeżeli macie niepotrzebne światełka to wykorzystajcie do wystroju. Nie trzeba wielkiej pracy lecz trochę pomysłowości :)
Miłej pracy :)
Pa ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz