niedziela, 8 grudnia 2013

Prezent ♥

Hejka!!!
Jak tam u was? Bo u mnie lepiej ♥
Napisaliście już list do św. Mikołaja ;)? Nie wiem czy wiecie ale do Bożego Narodzenia zostało jeszcze 15 dni :) Już nie mogę się doczekać. Tylko nie wiem co jeszcze konkretnie bym chciała. Gdy byłam jeszcze mała było to o wiele łatwiejsze, bo pisało się barbie, misie, domki dla lalek.... i wiele innych :) Ale co chcieć teraz każdy już prawie wszystko ma. A ja mam jeszcze 19 grudnia urodziny :)  Lecz co by tu chcieć jeżeli nie macie pomysłów proponuje wam:
Misie, nie to że pomagają dzieciom to jeszcze są przesłodkie. Nawet niektórzy dorośli lubię czasem przytulić się do misia ♥ 
Karaoke, ja uwielbiam śpiewać . Nie trzeba śpiewać jakoś tam pięknie najważniejsza jest zabawa. Jest to idealne na zabawę  z przyjaciółkami :) 
Może jakaś torebka :) 

Dla chłopaków może jakieś buty? :) 
Macie takie tam  prezenty na boże narodzenie mam nadzieję że pomogłam ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz