sobota, 7 grudnia 2013

Mikołajki :)

Hejka :)
Na początku chciałabym was przeprosić że tak parę dni nie dodawałam postów ale nie miałam prądu :( No ale na szczęście już mam. Jak tam minęły wam mikołajki? Mi minęły suuper :)  Mieliśmy nawet imprezę mikołajkową. Mieliśmy muzykę, dużo jedzenia i lasery. Dawaliśmy też sobie prezenty ja dostałam perfumy, żel  i czekoladę :) W domu dostałam 2 książki z Violetty (bardzo lubię ten serial). Dostałam też dużo słodyczy..... :) Chociaż wszystko ma jakieś minusy :( Zorientowałam się że bliskie ci osoby nie są takie bliskie jak ci się wydawało :( Mam przyjaciółkę to znaczy chyba miałam która była mi strasznie bliska. A z dnia na dzień zmieniła sobie przyjaciółki, bez konkretnego wyjaśnienia. Czułam się okropnie ale mam jeszcze 6 przyjaciółek :) Ale to jej wybór. Mam nadzieję  że was coś takiego nigdy nie spotkało i nie spotka :( No ale cóż jest takie powiedzenie: Nie walcz o przyjaźń o prawdziwą nie musisz o fałszywą nie warto. Zgadzam się z tym. A najgorsze jest to że teraz przyjaźni się se swoimi byłymi można powiedzieć że wrogami. A czy z dnia na dzień można wybaczyć osobie która się zraniła przez którą płakała? Nie sadze :( No ale to życie zobaczymy co będzie dalej. :)
A i wszystkiego najlepszego z okazji MIKOŁAJEK ♥  (przepraszam że tak późno) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz